2015. március 7., szombat

A házunk, avagy mit kell tudni a Rivaille testvérekről?

Ohayo! Zukara Rivaille vagyok. Egy hatalmas házban lakom. Elméletileg a szüleimmel és a bátyámmal, Levivel laktam, de mivel a szüleink sokat utaznak, így csak ketten lennék. DE négyen vagyunk.
Ugyan is, a Legjobb Barátom, Neruhira is nálunk lakik, két dolog miatt dolog miatt. Az egyik az, hogy messze lakik a sulitól (kb 4 várossal arrébb) és semmi kedve a koleszhoz. Ekkor jött az ötletem, hogy nem hagyom a legjobb barátomat albérletben rohadni, így mondtam neki hogy lakjon nálunk. A második ok, ami igazából azután lett, miután hozzánk költözött, hogy együtt van Levivel.
A negyedik személy, pedig az én párom, Armin Arlert. Ő eleve albérletben lakott, de már 12 éves korunk óta együtt vagyunk, és így, hogy én négy hónap múlva töltöm a 18-at, ő meg 5 hónap múlva a 19-et fel merült bennünk az összeköltözés. Levi meg (pofátlan módon, de most az egyszer elnéztem neki) hallgatózott, és mondta, hogy Armin költözzön ide, mert ők ketten Neruval mit csináljanak egy három emeletes házban?
Így hát négyen lakunk. De régen hatan voltunk. A szüleink még egy hónapig itthon voltak amikor ide költöztek Neruék. Mivel mi, a két fiatal szerelmespár (gihi ♥) egyértelműnek vettük, hogy Levi Neruval alszik én pedig Arminnal. Aham... meg ahogy mi azt elgondoltuk... Apának ez nagyon nem tetszett. Levit a föld szinti nappaliban lévő kanapéra száműzte. Engem a Nerunak megcsinált szobába. Arminnak azt mondták hogy ha már annyira az én ágyamban akar aludni, akkor aludjon... de nélkülem. Nerunak pedig mielőtt még mondhattak volna valamit, ő csöndben bevonult Levi szobájába. És így aludtunk egy hónapon keresztül. (Mellékesen megjegyzem, hogy Levi szinte hozzánőtt a kanapéhoz).

Amit Leviről tudni kell:
Tisztaság mániás... de nagyon!!! Ha megtalálja bármelyik cuccomat a földön (legyen az akár fehér nemű, póló, nadrág, könyv, rajz vagy akár telefon) úgy ahogy van kidobja az ablakon. Mi, Neruval "Heichou"-nak szoktuk hívni. Japánul annyit tesz hogy hadnagy. És ő néha (pff... néha? Szinte mindig!!) úgy viselkedik mint egy hadnagy. ő hívja egyedül Nerut Hirának (Mert ugye a mi nerunk teljes neve NeruHIRA). Nincs kimondottan olyan házi állatkája min nekünk, az az Arminnak; Nerunek és nekem, Ő azt vallja hogy az összes állatunk közös, és addig, de csak addig lehetnek bent a házban, ameddig nem csinálnak nagy koszt.

Amit rólam tudni kell:
A bátyámmal ellentétben, én nem vagyok annyira tisztaság mániás. Szoktam magam után kupit hagyni, de vasárnaponként mindig össze pakolok... már ha van mit (köhöm-öhöm.. Levi..). Egyedül ő hív engem a teljes nevemen, de általában csak akkor ha mérges rám. Amúgy meg Karának hív (ZuKARA... érted, nem?). Armin Zuzunak hív, Neru pedig Zunak, vagy Zurának (ZUkaRA... ☺). Grafikusnak készülök. Neruval egy gimibe... az az Művészképzőbe járunk. Csak Ő a zenei tagozatra, én meg a grafikusra.

Nos, ennyi lenne... Remélem tetszettek az előzmények! ☺

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése